Welcome to...
Social Swinging

A genuine site, by genuine swingers FOR swingers!

Register Today

Can I Ask/suggest Something? Ommm

Discussion in 'FAQ's, Help & Suggestions' started by meet_the_fockers, 23 March 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Erm unsure if it can be done.. chat.. someone says hello.. you strike up a convo.. is there anyway. You can click on their name in chat, and it shows their profile?? Just wondering. :) xx
     
    • Like Like x 2
  2. Admin

    Admin Administrator Admin

    You can, but it is only available for PC/Mac/Desktop users.
    So far it's unavailable for mobile. Sorry.. :) x
     
    • Like Like x 2
  3. Ahh ok didnt realise you could since i only ever use mobile. :)
     
    • Like Like x 3
  4. Pearls

    Pearls Site Owner Staff Admin

    You mean you do everything on a mobile :whistle::whistle:;)
     
    • Like Like x 2
  5. Apparently ha
     
    • Like Like x 3
  6. Pearls

    Pearls Site Owner Staff Admin

    :love::D
     
    • Like Like x 1
  7. Oh erm who woke you up sleeping beauty.. it was just a thought ommmm
     
    • Like Like x 2
  8. Rome wasnt built in a day :whistle: hope youve had a good day.. yep pooped myself. Xxxx
     
    • Like Like x 2
  9. Admin

    Admin Administrator Admin

    Visiting profiles from chat on mobiles is completely different because of the way mobiles handle everything.
    I'm not saying it's impossible, but it's highly unlikely it will be implemented in the near future.
    :) x
     
    • Like Like x 2
  10. Therapon

    Therapon Admin Admin Sprtr

    Works fine for me :D:D
     
    • Like Like x 2
  11. Admin

    Admin Administrator Admin

    I wouldn't know what you mean my iccle sugar lump ;) xx :whistle::whistle:
     
    • Like Like x 2
  12. Smart arse. :whistle:
     
    • Like Like x 3
  13. Orange... what is this? confusing me. :eek:
     
    • Like Like x 1
  14. Admin

    Admin Administrator Admin

    haha don't be.. It's me trying to note what's done, what's to be considered, what's rejected. ;)
     
    • Like Like x 1
  15. Pearls

    Pearls Site Owner Staff Admin

    He's playing :rolleyes:
     
    • Like Like x 1
  16. Too much information!! :D
     
    • Like Like x 2
  17. Pearls

    Pearls Site Owner Staff Admin

    :rofl::rofl:
     
  18. Ahhhh clever.
     
    • Like Like x 2
  19. Hands above the desk!!
     
    • Like Like x 2
  20. Pearls

    Pearls Site Owner Staff Admin

    They are... I promise :sneaky::sneaky::whistle:
     
    • Like Like x 1
  21. Admin

    Admin Administrator Admin

    Below! Always! :p :D

    I will eventually need to keep track of all these or I won't know what we've done, thought about or rejected.
    :)
    x
     
  22. Lol i like blue.. :D
     
    • Like Like x 1
  23. Yeah and where are yours?
     
    • Like Like x 3
  24. Pearls

    Pearls Site Owner Staff Admin

    I always a good girl me :sneaky::whistle::whistle:
     
    • Like Like x 1
  25. Love the way that just rolls off your tongue.. i a good girl me, honest i is. :rofl:
     
    • Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice