Welcome to...
Social Swinging

A genuine site, by genuine swingers FOR swingers!

Register Today

Jaffa Cakes

Discussion in 'Off Topic' started by Pearls, 28 March 2017.

Are jaffa cakes, biscuits or cakes.

  1. Cakes

    87
    71.9%
  2. Biscuits

    34
    28.1%
  1. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Are they cakes or biscuits :D lets settle this once and for all :hmm:
     
    • Winner Winner x 1
  2. Therapon

    Therapon Admin Sprtr

    I want a "both" button:p
     
    • Funny Funny x 4
    • Agree Agree x 1
  3. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    No :cautious::D
     
    • Funny Funny x 2
  4. Meandlis

    Meandlis PV Sprtr

    :rofl::rofl:(y):tiphat:
     
    • Funny Funny x 2
  5. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    I see you pair haven't voted :rolleyes::hmm:
     
    • Agree Agree x 1
  6. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    • Winner Winner x 1
  7. Meandlis

    Meandlis PV Sprtr

    I haven't heard from the candidates yet. In a democracy we must make informed choices :p
     
    • Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  8. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Have you voted :whistle:
     
    • Like Like x 1
  9. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    :rofl:
     
  10. Therapon

    Therapon Admin Sprtr

    Voted ..... err twice :rofl:
     
    • Funny Funny x 2
    • Winner Winner x 1
  11. Admin

    Admin Admin

    Do you cut mini cupcakes up with a knife?

    Me neither as it happens :D
    Still cupcakes though aren't they... :rofl:
     
    • Agree Agree x 3
    • Funny Funny x 2
    • Winner Winner x 1
  12. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Interesting votes :D
     
    • Agree Agree x 2
  13. Admin

    Admin Admin

    Yeah and that is sneaky too! :cautious: :coffee: :whistle:
     
    • Agree Agree x 2
  14. It's a cake....they're soft and squidgy and most un-bisquit like....:D
     
    • Winner Winner x 2
    • Agree Agree x 1
  15. So does that make a cupcake a biscuit? x
     
    • Agree Agree x 2
  16. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    I hope we can all take this thread seriously for the interest of the jaffa lovers out there :whistle:;)
     
    • Funny Funny x 2
    • Winner Winner x 1
  17. :spank:
     
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  18. Admin

    Admin Admin

    Hahaha :D :rofl:

    Bugger off! :whistle: :cautious:

    :D
     
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  19. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    71% have voted cake ;)
     
    • Disappointed Disappointed x 1
    • Winner Winner x 1
  20. Ooooohhh......who rattled your cage
     
    • Funny Funny x 2
  21. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    What you think @Lovernotfighter it was you that started this serious debate :whistle:
     
    • Funny Funny x 1
  22. Lovernotfighter

    Lovernotfighter PV Sprtr

    Their in the biscuit aisle, they come in a packet, are the size of buscuits. Yeah their chocolate biscuits :p
     
    • Funny Funny x 3
    • Agree Agree x 1
  23. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Not a cake then :whistle:
     
    • Funny Funny x 3
  24. Lovernotfighter

    Lovernotfighter PV Sprtr

    Nope never
     
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  25. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Now where is the other culprit @MP386
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice