Welcome to...
Social Swinging

A genuine site, by genuine swingers FOR swingers!

Register Today

Favourite Drink?

Discussion in 'Off Topic' started by Admin, 4 March 2015.

  1. Admin

    Admin Admin

    Mine is Isle of Jura Malt Whiskey....
    and red... lots of red wine.

    Yours?
     
    Therapon likes this.
  2. Hmm I like baileys, vodka and shampoo. :) :whistle:
     
    Therapon likes this.
  3. Vex

    Vex PV Sprtr

    I don't care for alcohol. My favorite drink is Ginger Ale. :)
     
    Therapon likes this.
  4. Admin

    Admin Admin

    Hmm I do enjoy Ginger beer, especially in the afternoon in the garden. A nice soft drink, so many people don't have the taste for it.
    Don't know what they're missing!
     
    Last edited: 16 March 2016
    Therapon likes this.
  5. Lace

    Lace PV Sprtr

    Wine and Gin girl here xx
     
    Therapon and Admin like this.
  6. Vex

    Vex PV Sprtr

    Hell yeah. I first had it at a hospital when I was sick and I was like "that's the best thing I've ever had". Loved it ever since! lol
     
    Therapon, Lace and Admin like this.
  7. Good drop of shiraz for me :love:;)xx
     
    Therapon and Admin like this.
  8. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Anything :whistle:
     
    Therapon likes this.
  9. Therapon

    Therapon Admin Sprtr

    Should have guessed :rofl: So yak milk and scotch with a drop of guiness?

    Mine, none alcoholic - tea, alcoholic - has to be a single malt or a real ale
     
    Pearls and Admin like this.
  10. Rose wine
    Taboo and lemonade
    Lager
    Vodka

    Who's buying lol xxx
     
    Pearls likes this.
  11. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Tea.... 3 sugars :whistle::whistle:
     
  12. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    :D:D:D:D
     
    Admin likes this.
  13. Lager (lots) & JD & coke...Nigel
    Bacardi & coke...Julie
     
  14. Meandlis

    Meandlis PV Sprtr

    The one someone else has bought me ;)
     
    Therapon, Admin and Pearls like this.
  15. Tea lovely lovely tea, but I'm guessing you're asking about my vodka love so here it is
    1. Vodka and lemonade
    2. Vodka
    3. Vodka, dark rum and bitter lemon on a nice summer afternoon
     
    Pearls likes this.
  16. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    CVhOwrsWIAEGJbx.jpg :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
     
  17. I once got told the best way to live is to

    "Talk like a Frenchman,
    Cook like an Italian woman,
    And drink like a Russian."

    Well it seems I just have to learn French.
     
    Admin, Meandlis and Pearls like this.
  18. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Hahaha :rofl::rofl:
     
    Admin and Lovernotfighter like this.
  19. Looby&Lew

    Looby&Lew PV Sprtr

    Gin and tonic or a nice Shiraz x
     
    Admin, Therapon and Pearls like this.
  20. Looby&Lew

    Looby&Lew PV Sprtr

    For me a good malt whisky with a touch of water
     
    Admin, Therapon and Pearls like this.
  21. Vex

    Vex PV Sprtr

    Blood. Lots of blood.
     
    Admin, Meandlis and Pearls like this.
  22. A nice rose or malibu with orange and mango juice.
    Sex on the beach too.
     
    Lovernotfighter and Pearls like this.
  23. I too am in the ginger beer fan club .. But it needs to be fiery !!!!
    So my list is in no particular order .... Jd and a dash of coke , Black Russian, vodka , ginger beer or cider .... Now where's my glass gone
     
    Looby&Lew, Pearls and Admin like this.
  24. Am quiet partial to a nice protein shot my self :)
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice