Welcome to...
Social Swinging

A genuine site, by genuine swingers FOR swingers!

Register Today

What Cheered You Up Recently?

Discussion in 'Off Topic' started by Deleted member 1402, 13 March 2016.

  1. Lets share some positive vibes, What cheered you up recently?
     
    Pearls, Mootje, Admin and 1 other person like this.
  2. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    @Admin falling out of bed PMSL :rofl::rofl::rofl:
     
    EmmaB, Looby&Lew, Mootje and 3 others like this.
  3. the thought of @Admin falling out of bed :)
     
  4. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    It was epic, he rolled over thinking there was bed there hahaha not xx
     
  5. @Pearls how long did it take you to stop laughing ?
     
  6. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Haha I still am xx
     
  7. My mum just telling me she has bought me some flowers. Totally shocked, we've never had the best relationship, but I'm made up that she has thought about me.
     
    Crezy, Mootje, Pearls and 1 other person like this.
  8. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Awwww thats sweet xx
     
    Deleted member 1402 and Admin like this.
  9. Admin

    Admin Admin

    This is true about me.. I went flying. :D hilarious actually..
    @VoluptuousVixen that's excellent that your mum has got you flowers. :)
     
  10. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    :love::love:
     
    Mootje and Deleted member 1402 like this.
  11. Admin

    Admin Admin

    That's normal given the circumstances I should expect.. :)
     
  12. Had a lovely stroll in the forest and sunshine with Mr M and the kids this morning. It just made me feel happy to be outside in the fresh air. Xxxx
     
    Mootje, Admin and Pearls like this.
  13. Therapon

    Therapon Admin Sprtr

    Just now ............... Watching the dog watching the frogs in the pond

    20160313_141212.jpg
     
  14. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Haha animals are soooo funny xx
     
    Mootje and Therapon like this.
  15. Being in the boss's pub yesterday afternoon 4 till 8 and getting 30% discount on everything i brought (hic) and no i don't work in a pub.
     
  16. :eek::eek: Errrrr no not wasting drinking time on eating, can eat when we get home :D:D:)
     
    Mootje, Pearls and Therapon like this.
  17. realising its not long till the clocks go forward
     
  18. The daffodils spouting around town, I love it when the cities readings it's hello blanket.
     
  19. Every time I log on makes me smile and buying a present for my carer
     
  20. Mootje

    Mootje SS Bad Boy! PV

    Ohhhh Shhhhhhhhhhhht, Damn Poor floor :rofl: :rofl:
     
    Admin and Pearls like this.
  21. Pearls

    Pearls #PearlsTechSupport

    Hahaha the bed was quite full :whistle::whistle:
     
    Admin and Mootje like this.
  22. Looby&Lew

    Looby&Lew PV Sprtr

    My lovely mum in law telling me that I was the daughter she never had (Lew is one of four boys). We have always got on well and she is my second mum x:)
     
  23. The veris I've received ;)
     
    Pearls, Mootje and Admin like this.
  24. My little one just saying "mum, I love you" xxxxx
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice